Friday 17 November 2017

Forex Trader Suksess Historier


Intervju med Forex Trader Leslie Stayton. Navn Leslie Stayton Profesjon Prof Forex Trader Sted Dallas, USA. Hvor lenge har du vært trading currencies. I har vært trading valutaer 4,5 år nå. Hva er din trading erfaring, før trading Forex markedet. Jeg har aldri handlet noe finansielt marked før, forex var min første trading experience. Do du handler forex for en living. Yes, det er min heltidsjobb i 2 år. Du tjener penger trading currencies. I m tjene penger trading valutaer i ca 2 år før jeg ikke var lønnsomt i det hele tatt, blåste jeg ut to 10 000 kontoer. Hva er din gjennomsnittlige returmåned de siste 12 månedene. Kan du beskrive arbeidsstasjonens oppsett.2 19 flatskjermmonitorer Hp xw9400 Workstation Windows XP Hjemversjon. Hvilken kartingstjeneste bruker du. Jeg bruker FXtrek Intellicharts Cost 100 Month. What er dine favoritt valutapar til handel. GBP USD og EUR USD. Hva er din favoritt trading sessions. Euro og NY trading sessions. How mange timer dag bruker du cu rrency trading. Skriv din beste handel, hvilket valutapar, hvorfor du plasserte det, og hvor mye fortjeneste gjorde du. Jeg vil aldri glemme, det var under en NFP-rapport, kom nyheten ut og EUR USD gikk ned 70 pips i noen få sekunder på diagrammene mine, hadde meglerens sitater noen form for forsinkelse, og jeg kunne skrive inn 25 standardpartier 70 pips høyere som det faktiske sitatet, etter få sekunder endret meg megler sitater og jeg var oppe 70 pips. På noen måte har jeg lukket som handler for en 185 pip fortjeneste i 15 min og det gjorde meg 46250 Jeg var veldig fornøyd med det resultatet. Hva var din største feil noensinne. Blowing ut mine første 2 kontoer. Hva er din nåværende konto størrelse. Når du legger en handel, bruker du teknisk analyse, grunnleggende analyse eller en kombinasjon av begge. Jeg bruker begge, grunnleggende når jeg handler nyhetshendelser, diagrammønstre som er tekniske når jeg ser etter bryte ut. Hvilken tidsramme ser du på. 1 min, 5 min , 15 min, 60 min og et daglig kart. De fleste ganger handler jeg av 5 min-diagrammet. Hva er du r penger styringsregler når trading forex Hvordan håndterer du risiko. Min stopp tap er alltid satt til 20 pips for EUR USD og 30 pips for GBP USD inkludert er spredet Jeg vil aldri risikere mer enn 1 5 av min egenkapital på 1 enkelt handel Når handelen ikke virker innen 20 minutter, vil jeg lukke den. Hvor lenge har du en tendens til å holde en handel på 5 til 20 minutter. Hvilke leksjoner har du lært som har hjulpet deg med å finne lønnsomme handler og holde tap relativt små . Be patient og vente på høy sannsynlighet oppsett, en riktig oppføring er 85 av en vinnende handel. ALDRI utvide ditt stopp tap og ikke bli for grådig. Hva føler du som en valutahandel som nye handelsmenn bør fokusere på. Les mer om hvordan du handler kurs, mentor, bli disiplinert og avgjøre hvilken type handelsstil som passer til personligheten din, som kan være scalping, dag handel, swing trading eller posisjon trading Lære noen få vellykkede mønstre som gir lønnsomme resultater og holde seg til dem Ikke glem å ha en god arbeidsdator Personlig, Jeg vil anbefale en stasjonær PC med 2 flatskjermbilder og ikke en liten bærbar PC, jeg lurer fortsatt på hvordan folk kan handle fra det. Hvilke indikatorer har du funnet mest nyttige, for eksempel Slow Stoch, Fibonacci, ADX, RSI, etc. Jeg bruker ikke indikatorer fordi de fleste av dem ligger bakover, bruker jeg grunnleggende analyse og kartmønstre som ser på breakouts. From det du har lært så langt om handel med valutamarkedet, hvilke forandringer kan du gjøre i fremtiden. Jeg føler ikke behov for å endre noe siden jeg lager gode penger forex trading. Latest Forex Interviews. Alexander Smirnov og Georgiy Pavlov er her i dag for å svare på dine spørsmål og fortell om Larson Holz IT Ltd Alexander Smirnov, leder av Institutt for kontroll og revisjon i Larson Holz IT Ltd, og Georgiy Pavlov, ledende ekspert i utviklingsavdelingen, er her i dag for å svare på dine spørsmål og fortelle om selskapets profil. Intervju med handelshodet på HiWayFX - Alexander Chepurko Alexander Chepurko er leder av T racing på HiWayFX og er ansvarlig for å håndtere gjennomføring og overføring av kundeordrer og har plass i risikostyringskomiteen. Han har også en rolle med å informere og utdanne våre kunder med sin forskning og ekspertanalyse av valutamarkedene JP Morgan s Jamie Dimon s har plutselig en hel masse egg på ansiktet. Vi trenger ikke regulering. Vi trenger ikke noen Fed-kontroll, sier Jamie Dimon. Ikke for lenge siden, denne typen minner meg om åpningslinjene til Pink Floyds klassiske album, Brick in the Wall. Find en Forex Broker. Meet London s LAZIEST TRADER. Call trading fra så lite som 10 minutter om dagen work. THE Laziest fond trader i London, Rob Colville, har mentorert over tusen mennesker over hele verden for å handle problemfritt og lønnsomt i sin stil kan du også gjøre det samme. Gratulere dine gratis bøker og videoer. Til mitt nyhetsbrev og påkall dine GRATIS Forex Trading-videoer og 5 raske måter å bli svært lønnsomme i Forex Trading eBook. Forex Trading. Trading Success St oser fra hele verden. Alle skudd og misforståelser til side, handel skjer for å være en av de vakreste og mest objektive yrker av dem alle. Overvei dette. Kjenne markedet eller, uansett, bry deg om hvem du er, hvor du bor, eller hvordan gammel, rik eller opplevd Du er selvfølgelig ikke. Det er så stor del av hvorfor menneskers drømmer kan og gjør seg til stede i handel. Det er derfor folk fra alle verdenshjørner, fra enhver mulig bakgrunn og ulike livsstil , kan alle like like lett oppnå handelssuksess. I markedene er det ikke nødvendig med alle andre ting, og handelssuccess er brakt av lydstrategi, uhåndterlig disiplin og besluttsomhet til å erobre motgang og kontinuerlig lære og forbedre metodene dine. ytterligere støtte det, og for å gi nyfunnet eller kanskje bare fornyet håp om at du også har det som trengs for å lykkes, her er historiene til noen vanlige mennesker som alle har blitt ekstraordinære handelsfolk. Trading Success Story from South Afr Den kjente og multi-talentfulle Kathy Lien er en kjent handelsmann, valutaanalytiker og TV-personlighet i seg selv, og selv om denne spesielle handelssuksesshistorien ikke handler om henne, er Kathy stort sett ansvarlig for å fortelle det. Du ser i hennes bok Millionaire Traders Hvordan Everyday People slår Wall Street på sitt eget spill Kathy og medforfatter Boris Schlossberg forteller fuskene til rikdomshistorie om Hoosain Harneker en forretningsmann fra Sør-Afrika som kom inn i verden av handel først etter en ødeleggende mislyktes partnerskap slettet mye av hans livsparasjoner og tvang ham helt tilbake til square one. Armed bare med en enkelflytende gjennomsnittlig strategi og anbefalingen fra en venn, og med ikke engang 1000 måtte han åpne en live konto Harneker papirhandel handlet i 6 måneder mens han økte ekstra kapital Han lovet sin kone at hvis han mistet pengene, ville han stoppe og aldri handle igjen. Så det har du en sjanse til å finne suksess i en verden hvor selv de beste handelsmenn som noensinne har levd har blåst opp i det minste deres første kontoer. Harneker trodde imidlertid raskt oddsen og funnet varig handelssuksess, hovedsakelig på grunn av en mesterlig kombinasjon av selektive hodebunnsoppsett som gir så lite som 10 pips per dag og forsiktig risikostyring. Hans råd til håperne handlerne er ganske enkelt. Handel en demo-konto så lenge det tar å fordoble det tre ganger på rad før du får spranget til å handle ekte penger. Mens lite eller ingen formell opplæring og svært begrenset tilgang til kapital er ikke typisk en formel for handelssuksess. Harneker s historie er en som viser hvor langt forberedelsesdisiplin og krevende risikostyring kan heve enhver handelsmann fra nybegynner helt opp til den mest grizzled veteran. Trading Suksess på High Seas. Allow me å dele med deg en av de mest minneverdige og fascinerende suksesshistoriene jeg har hørt om sent Det er historien om Rob Wilson som fortalt i boken Traders at Work Hvordan verdens mest suksessfulle handelsmenn gjør Deres Living in the Markets av Tim Bourquin og min venn og kollega, Nick Mango Now, vil mange deltidshandlere naturligvis trekke på ferdigheter som tjener dem godt i deres dagjobber, men kanskje ikke mer enn Wilson, som selv på tidspunktet for skriving var en kommandant i den britiske kongelige marinen. åpenbart at det er et yrke som handler om disiplin streng overholdelse av protokollen og hvor selvsikker beslutningsprosess i lys av begrenset eller ufullkommen informasjon virkelig kan være et spørsmål om liv eller død lyder mye Som handel, gjør Wilson mesterlig de samme ferdighetene som han utelukkende handler raskt, intraday oppsett i EUR USD tidlig hver morgen rett fra destroyer før han rapporterer for jobb. Hans arbeid på markedene og den bemerkelsesverdige balanse han slår mellom sin handel og krevende liv utenfor dem kan sikkert imponere og inspirere andre handelsmenn, som blant de uunngåelige kampene kan begynne å lure på. Kan det virkelig gjøres. Den mest berømte Tradi Ng Suksesshistorie om dem alle. De kunne ikke skanne denne spesielle handelssuksesshistorien bedre i filmene, og tro meg, de har prøvd. Det var tidlig på 1980-tallet og legendariske, selvfremstillede futureshandlere Richard Dennis og William Eckhart hadde en debatt for å bosette seg Resten, som de sier, ville gå ned i historien. Du skjønner, Dennis selv hadde oppnådd mirakuløse resultater, og gjorde en 5.000 eierandel til en 100 millioner fortune trading commodity futures Han trodde imidlertid at han kunne lære noen ikke - trader hans metoder, og de kunne deretter fortsette å få de samme eksemplariske resultatene. Slik kom de fablede Turtle Traders til å eksistere, da Dennis hadde som mål å vokse handelsfolk like raskt og effektivt som de gjorde skilpadder på en gård han nylig hadde besøkt i Singapore . Kort sagt, Dennis personlig veiledet to klasser av 14 handelsmenn undervisning av den spesifikke trenden-etter-strategien han selv brukte. Det ble rapportert at disse to klassene av handelsmenn fortsatte å tjene 175 millioner på bare 5 år for Selv om skilpadder selv opprettholder at Turtle Trader-metoden fortsatt virker i dag, er det absolutt ikke for alle, da det er beryktet for store drawdowns og en stor prosentandel om å miste handler 40-50 Imidlertid er legenden om Turtle Traders en av de mest bemerkelsesverdige handelssuksesshistorier i hele historien. Hvis ikke noe annet, viser det seg at det å holde seg til en bevist strategi kan og vil få resultater, selv for en ragtak-bunke av nybegynnerhandlere uten tidligere erfaring. Forresten, hvis denne historien ikke får deg til å bli revet opp og klar til å lære en velprøvd handelsstrategi, vil ingenting. For mange mennesker der ute, tror det feilaktig at det tar en endeløs forsyning av penger og ressurser eller en spesiell stamtavle for å bli en vellykket Trader Enda verre er handelsmyten at den gjennomsnittlige personen ikke står en sjanse til å slå de store guttene som hedgefond, banker og automatiserte systemer. Til slutt er ikke noe av det sanne. Det er ikke å si at det å oppnå handelssuksess er Det er heller enkelt, men disse bemerkelsesverdige suksesshistoriene overfører noen fascinerende ting. Kanskje mest bemerkelsesverdig er at det ikke spiller noen rolle hvem du er eller hvor i verden du kommer fra verktøyene for å lykkes, ligger naturlig inne i form av disiplinbestemmelse og god økonomisk sans, dvs. risikostyring. Endelig har vi legenden om Turtle Traders, hvis leksjon ikke nødvendigvis er å kopiere sin handelsmetode, men å lære en bevist en egen og enda viktigere, at det kan være d one. See også Testimonials of Lazy Traders som kommer fra alle bakgrunner og er stiplet rundt om i verden. Du kan også like. Disclaimer Alt innhold på denne nettsiden er kun ment for utdanningsformål og The Lazy Trader vil ikke bli holdt ansvarlig for eventuelle tap Informasjonen på dette nettstedet er kun generell rådgivning og tar ikke hensyn til individuelle omstendigheter. Ikke handle eller spekulere basert utelukkende på informasjonen. Men å se og delta på innholdet på nettstedet vårt og nettstedets innhold, godtar du og godtar at dette nettstedet tilbyr s generell rådgivning og at handel med finansmarkedene er en høyrisikoaktivitet og bør forstå at tidligere resultater ikke indikerer fremtidig ytelse, og at verdien av investeringer og inntekter fra dem kan gå opp og ned og ikke garanteres. Ingen representasjon er , har eller vil bli gjort at enhver nettside besøkende, klient eller innhold seer vil eller er sannsynlig å oppnå fortjeneste lignende på noen måte til de di scussed på denne nettsiden eller på dette nettstedet s datterselskaper. Du vil ikke holde noen person eller enhet ansvarlig for eventuelle tap eller skader som følge av det generelle råd som tilbys av The Lazy Trader, Rob Colville Trading, dets ansatte eller styremedlemmer eller medarbeidere The Lazy Trader og Rob Colville Trading er divisjoner av The Lazy Trader Ltd. Risk Advarsel Forex, Futures, Options og slike derivater er høyt utnyttet og har stor risiko og er ikke egnet for alle investorer. Vennligst ikke handle med mer penger enn du har råd til å miste alt innhold, nyheter, visninger, analyser, forskning, handelsideer, kommentarer, videoer eller artikler på denne nettsiden, eller dette nettstedets datterselskaper utgjør ikke som investeringsråd. Opphavsrett 2012 The Lazy Trader - Alle rettigheter reservert. Hvordan ble jeg en vellykket del? - Time Trader. Jeg er Joe Chalhoub, en dataintegner, Forex trader og strategibygger Jeg begynte å handle valutaer for 3 år siden Den første 3 måneders handel var fullstendig feil, jeg re medlem jeg mistet alle pengene mine og jeg var på vei med å slutte, men jeg kunne ikke, jeg følte at hvis jeg sluttet nå, kanskje jeg savner sjansen for å ha egen virksomhet. Så jeg sluttet å handle og begynte å observere, studere, analysere og praktisere. Jeg begynte å observere markedet, noe som fører til bevegelse, reaksjon, rekkevidde og trading. Analyzing Jeg begynte å jobbe med teknisk og grunnleggende analyse hvordan hver analyse kan forutsi og omdirigere markedet og hvordan jeg kan bruke dem både til min egen fordel, jeg vil snakke om disse analyser i følgende avsnitt. Lesing Jeg kjøpte Forex trading bøker og lese dem, bøker som forklarer ulike strategier og taktikker som brukes av erfarne handelsfolk. Praktisering Jeg opprettet gratis kontoer og begynte å handle nesten og hver teknikk jeg oppdager jeg prøvde det og overvåket ytelsen og gyldigheten . Etter et år med studier, analyse og praktisering av trading teknikker og etter mange feil og frustrasjon jeg nådd min egen strategi og det fungerer veldig bra og hver måned min pro Passformen er positiv. Jeg nådde målene mine, og jeg bygget en vellykket strategi, men det er ikke nok til å tjene penger. Jeg må ikke gå glipp av noen muligheter og forexmarkedet er fullt av muligheter fordi det er det mest aktive markedet i verden, av den grunn Jeg må sitte hele tiden og se og oppdage muligheter hele dagen fra mandag til fredag. Å løse dette problemet kan jeg ikke sitte og observere markedet timer og timer, jeg har min karriere og min familie, så jeg trodde jeg må programmere min strategi, la informasjonsteknologien gjøre det harde arbeidet for meg og ingen er disiplin som en programvare, så jeg opprettet en kunstig intelligent programvare som samler data fra markedet og implementerer strategien min på disse dataene og oppdager muligheter 24 24. Dette programmet analyserer grunnleggende og tekniske data og genererer valutasignaler som sendes automatisk til meglerplattformen hvor signalene blir utført automatisk og videresendt også til mine nettsider. Alt dette gjøres uten mitt inter Fering, jeg bare kjører programmet, analyserer det og tar beslutninger Kjøper, selger eller holder seg til side. Hvordan lykkes i Forex trading. Fifre over hundre handelsmenn lykkes i denne bransjen, hva skiller de fem vellykkede fra de 95 andre er en ting, det er hardt arbeid Forex trading er ikke en enkel bedrift, og som forteller deg at han kan gjøre deg rik på en natt, er en av dem. 95 Bare en ting kan gjøre deg til en vellykket handelsmann, HÅRT ARBEID, og ​​ingenting annet på andre handelsmenn eller rådgivere for å hjelpe deg, stole på og ha tillit til deg selv. Ikke begynn å handle raskt, forexmarkedet vil ikke gå hvor som helst, det vil forbli for alltid, gi deg selv 6 til 12 måneder med studier, analyse, avlesninger, praksis og bygge din egen strategi før du begynner ekte handel, det vil ta mye tid og engasjement, men på slutten vil du nå målet ditt. Jeg vil ikke avsløre min fulle strategi, men jeg vil avdekke noen teknikker jeg bruker som hjelper handelsmenn i sin bransje. Min strategi følger følgende tips og teknikker.1 Discipline Sett kriterier for handel, se på markedet og handle bare når kriterier er oppfylt, hvis de ikke er oppfylt, handler ikke Mitt program er den mest disciplinerte næringsdrivende, det tar seg av alt dette, det overvåker marked og bare handel hvis bare kriteriene er oppfylt, og den andre fordelen med dette er eliminering av fryktfaktoren, det går inn i en handel når den ser det godt å gå inn og fryte ingenting.2 Pengestyring Det er hovednøkkelen for godt trading, avslutter jeg alle handler og slutter å handle for en bestemt dag hvis jeg taper -60 pips, derimot setter jeg stoppet for min handler hvis jeg nådde 25 pips overskudd, i så fall vil resultatet ikke komme under 25 pips og det har åpent mål, og alt jeg trenger å gjøre er å gå ut og ha det gøy.3 Ingen handler for nå Det viktigste i handel er en gang for ikke å handle, jeg tar denne avgjørelsen etter å ha sett på kartene mine og ser at det ikke er nok volatilitet eller det er ikke nok rapporter vil bli utgitt for i dag, og det er bedre å vent til markedet er mer volatilt Jeg anbefaler handelsmenn ikke å handle i løpet av de første dagene i måneden, personlig begynner jeg å handle første fredag ​​i måneden da NonFarm lønnsrapport vil bli utgitt.4 Analyse Jeg bruker grunnleggende og teknisk analyse mens handel Fundamental definerer trenden i markedet og den tekniske analysen brukes etter definisjonen av trenden jeg handler nyheten ved å analysere programmatisk de utgitte dataene for en bestemt rapport og generere signaler som utføres umiddelbart på handelsplattformen og videresendes samtidig til medlemmene mine. Fundamental og teknisk analyse må brukes sammen, hvis en brukes uten den andre, vil dette føre til fiasko.5 Tekniske indikatorer I forexmarkedet er det mange indikatorer som brukes av mange handelsmenn jeg bruker ADX, Bollinger Bands å identifisere trender og volatilitet RSI for å identifisere en over kjøpt eller solgt og Moving Average for å identifisere et signal Og den viktigste teknikken er FIBONACC Jeg råder handelsmenn til å implementere denne teknikken og bruke den til å bekrefte handelen. Til slutt må jeg si at Forex er ikke lett, og mange ganger føler vi at noen gjør en konspirasjon på oss for å ta pengene våre, men sannheten er ingenting er umulig, og andre vellykkede handelsmenn er ikke mer intelligente enn oss, og de er ikke geni fra andre planeten. Faktum er jo mer du jobber jo mer blir du nærmere til å bli god handelsmann. Ikke vent raskt fordi denne virksomheten fortjener hardt arbeid og engasjement. By Joe Chalhoub. Om forfatteren. Adress Lebanon, Beirut.

No comments:

Post a Comment